Case Study

RAM POWER

מבט כללי

שם העסק: RAMPOWER

תת כותרת: Level Up

תיאור המוצר/השירות: מתחם אימוני כושר גופני.

החזון מאחורי הקמת העסק: RamPower (רמפוואר) הוא הגשמת חלום אישיומקצועי להקמת בית ספורט הישגי לקהל חובבני-תחרותי במענה אינדיבידואלי (עם אוריינטציה לעולם רכיבת האופניים) אשר יספק לקבל בית לאימוניםייעודיים וממוקדים, בית לייעוץ והכוונה ספורטיביים, בית לקהילה ספורטיביתשיש לה שפה משותפת, בית להשגת מטרות ספורטיביות אישיות, בית למימושומיקסום יכולות פיזיות בעולם של מגבלות זמן וסדרי עדיפויות משתנים.

איפה אתם רואים את העסק עוד 5 שנים?
מרכז אימונים ייחודי מסוגו עם שם מצליח. בעוד 5 שנים כבר עם סניף אימונים נוסף.
למה שיעדיפו אתכם על פני המתחרים? כי אנחנו חדשניים יותר, מקצועייםיותר, חווית אימון מתחילה ביחס אישי, המתאמן מרגיש שרואים אותו יותר,מבינים את צרכיו והוא נהנה מפרגון ותמיכה לכל אורך הדרך.

סגנון עיצובי: מינימליסטי, נקי, מקצועי.

מתחרים: מועדוני כושר שיש להם סטודיו הכולל פילטיס, פונקציונאלי, אירוביושיעורי סטודיו. מקומות כמו ספורטן, סוויפט וכדומה.

מה ההיתרונות שלכם מהמתחרים?
אצלנו אין חדר כושר, רק אימונים מאוד מפוקסים. החדשנות שניתן להגיע בכל שעה לעשות גם אימון וירטואלי ללא מדריך הוא יתרון גדול.מתקן האופניים הוא ייחודי מסוגו בישראל ומיועד לספורטאים הישגיים.
כל המתקנים הם חדשניים והיחס במקום הוא אישי ומקצועי.

סגנון עיצובי: פתוחים להצעות.

הקונספט הנבחר

קונספט הבוסס על שימוש בצורות גאומטריות באותיות עצמם (צורות גאומטריות מוגדרות כטרנד עיצובי חזק ב2024).
הדגש פה לא על חיבור בין אותיות אלא ממש דגש על כל אות בנפרד, לדוגמא החסרהשל חלקים מהאותיות ושימוש בצורות גאומטריות שונות להיצירת אותיות לדוגמא Aמשולש וO עיגול וכדומה. כמו כן בקונספט הנוכחי נוכל ליצור בתוך האות R אייקון של חץ שמצביע למעלה על מנת לתת את האזכורלרמפה, לעליה, קפיצה, השתפרות.

שילוב צבעים הנבחר הכחולים ביחד עם ירוק וכתום: הכתום מסמל נמרצות, שובבות, שמחה, אמנותיותואנרגטיות,הירוק מסמל הרמוניה, בריאות, חידוש,שפע,והכחול מסמל מקצועיות, נאמנות, סמכות,כוח.

הלוגו

הלוגו הראשי הוא הלוגו שמכיל את מירב האלמנטים. וריאציה זו
של הלוגו מכילה בדרךכלל את כל מרכיבי המותג, שם המותג המלא ,תת כותרת וסמל מותג

סמל מותג

סמל לוגו הוא אלמנט נוסף של חבילתה מותג. בדר”כ הוא גרסא מופשטת שלהלוגו ומשמש בדר”כ כחותמת או במוצרים כגון תגיות וכו.

שרטוט ותכנון לוקיישן

לפני / אחרי

צבעי המותג